Tuesday, May 20, 2008

Convert Tulisan Rumi ke Jawi secara online



Hari ni aku telah sampai kesebuah blog converter Ejawi.net dimana kita boleh convert tulisan rumi ke jawi hanya dengan satu klik jer, agak menarik kerana memandangkan tulisan jawi yang sudah terpinggir dapat dimartabatkan semula jika ada usaha sebegini dan merupakan satu usaha yang baik dari pemilik blog www.ejawi.net

Kepada korang yang nak cuba bolehla ke laman www.ejawi.net

سلامت داتڠ ك بلوڬ سيڤونت، سموڬ اندا سموا چريا هاري ني.
Selamat datang ke Blog sipunat, smoga anda semua ceria hari ni.

6 comments:

Jie said...

terimakasih berkongsi..


kecik beno tulisan jawi tu...

Munirah Abd said...

waahh thanks for sharing!!

Anonymous said...

eh...mcm pernah tengok jerr........tiru ekss..

Sipunat said...

Bukan tiru...cuma menyampai dan menyebarkan sesuatu yang baik untuk manfaat bersama jer..

Anonymous said...

Pretty nice post. Aku hanya tersandung pada blog Anda dan ingin mengatakan bahwa saya telah benar-benar menikmati browsing posting blog Anda. Dalam hal apapun saya akan berlangganan feed Anda dan saya harap Anda menulis lagi segera!

Tencent said...

Gamesloop


KMSpico


aimesh

PUBG
best electric shavers for men
dirbs
ejawi