Tuesday, May 6, 2008

Merajuk, merajuk, merajuk.....





Aku pun tak tau tiba tiba jer kau merajuk lagi.. Adakah aku buat silap sampai hati kau terluka dan dah tak sudi nak pandang muka aku lagi. Aku panggilpun kau buat dek jer, marah sangat nampaknya. Janganlah camtu sedih aku bila kau buat tak reti jer kat aku yang sayang kat kau ni, aku bukannya pandai sangat nak pujuk memujuk... Tapi aku rasa bila kau rasa lapar nanti kau mesti datang menggesel kat aku...Masa tu nanti aku pulak yang buat tak reti kat kau baru kau menyesal nanti, kau ingat comel sangat ke nak merajuk rajuk ni..Jap lagi aku jentik telinga lagi baru tau...hehe tu kucing akulah merajuk sebab kena jentik telinga dia pagi tadi..

Kucingpun pandai merajuk..kalau buah hati yang merajuk camne ek? Orang kata pompuan suka merajuk. Betul ke orang pompuan suka merajuk? Kenapa diaorang suka merajuk ye? Seronok ke merajuk tu? Dapat apa bila merajuk tu? Dapat aiskrim ke? Mungkin korang boleh bagi jawapan pada soalan soalan aku ni tentang rajuk yang tak sudah oleh insan yang keras hatinya walaupun nampak lembut pada zahirnya...apa lelaki pun pandai merajuk..toksah lah.


Janganlah merajuk sayangg...

4 comments:

Jie said...

perempuan merajuk krn minta perhatian kot...so kalau awk rasa terkurang bagi perhatian akhir² ni...cepat²lah sedar..hiks!


jawapan sebenarnya subjektif.. bergantung pada tahap kematangan seseorang..latar belakang dan lain².

Fizza said...

seronok mrujuk ni sebenarnya...bukan ape ngada ngada jer lebih...

Anonymous said...

kalau aku wat bodo jer..
maleh la layan majuk2 nie..
haha

Anonymous said...

Betullah menteil..wat bodoh jer kan

Lama lama mesti dia pulak pujuk kita kan.. hehehe